Splošni pogoji poslovanja

Vse kupce vljudno naprošamo, da si pred uporabo naše spletne strani preberejo vse splošne pogoje. Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), ter na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije.

1. PODATKI PODJETJA
Naslov spletne trgovine: www.north-star.si
Uradno ime podjetja: 2NORTH d.o.o.
Sedež podjetja: Pot v dolino 41c, 1261 Ljubljana Dobrunje, Slovenija
MATIČNA ŠTEVILKA: 9507809000
ID ZA DDV: SI49788329
Davčni zavezanec: DA
TRR je odprt pri banki Delavski Hranilnici d.d. : SI56 6100 0002 8563 355

2. NAČINI PLAČILA
V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila:
• po predračunu (z nakazilom na TRR podjetja): po potrjenem naročilu prejmete predračun, naročilo pa odpremimo v 72-ur po videm prilivu na TRR podjetja.
• s plačilom preko Paypal plačilnega sistema,
• s plačilom preko plačilne ali kreditne kartice (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko aplikacije Stripe

3. CENE
Vse cene so izražene v evrih (EUR). Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila do spremembe podjetja. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje velja, da so vse cene in drugi pogoji nespremenljivi in veljajo tako za kupca kot prodajalca.

4. KODA ZA POPUST
Ob naročilu lahko kupec vnese promocijsko kodo za znižanje vrednosti izdelka in s tem tudi skupne vrednosti naročila.

5. SKLENJENA POGODBA – SPREJETO NAROČILO
Vaše naročilo hranimo v računalniški evidenci prejetih naročil. Dosegljivi smo od ponedeljka do petka na elektronskem naslovu info@north-star.si.

6. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Kupec lahko vrne izdelek, v kolikor ta ni bil uporabljen, v roku 14 dni od prejema naročila. Kupec lahko v primeru stvarnih napak na izdelku ali dobave napačnega izdelka, uveljavlja pravice v skladu z Zakonom o varstvu potrišnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki le to detaljno opisati in prodajalcu omogočiti pregled izdelka.

Če stvar nima lastnosti, potrebnih za njeno običajno rabo, ali prodajalcu predhodno znano posebno rabo, ali izrecno dogovorjenih lastnosti, in če je potrošnik v roku iz prejšnjega odstavka pravilno obvestil prodajalca o napaki, lahko od prodajalca zahteva odpravo napake, vrnitev dela kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Stroške povezane s stvarno napake nosi prodajalec. 

7. VRAČILA
Naše izdelke lahko vrnete v roku 14 dni, v kolikor so v brezhibnem stanju in niso bili uporabljeni.

ZAŠČITENE BLAGOVNE ZNAMKE
Vsebine, objavljene v spletni trgovini www.north-star.si so last podjetja 2NORTH d.o.o., in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja lastnika. Last podjetja so tudi vsi izdelki, ki so na voljo za nakup v spletni trgovini www.north-star.si. Nosilec podjetja nosi moralne avtorske pravice do vseh izdelkov blagovne znamke North Star.
Podjetje z izročitvijo avtorskega dela na kupca dovoljuje izključno osebno uporabo digitalnih izdelkov, pri čemer je prenos na druge osebe, reprodukcija produktov, distribuiranje, predelava ali javno prikazovanje prepovedano. Za morebitne težave, ki bi nastale ob nepravilni uporabi blaga/storitev, podjetje ne odgovarja. Se tudi vzdržuje odgovornosti za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani, morebitno netočnost informacij in tudi za potencialno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih podatkov. Podjetje si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila, v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi (bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih ponudnik ne bi pristal na sklenitev pogodbe), pri čemer med bistvene napake uvrščamo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.
Komunikacija s podjetjem poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte.

ODVEZA ODGOVORNOSTI
Podjetje redno skrbi za ažurnost in točnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani north-star.si, kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik v danem časovnem roku ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo podjetje kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Kljub temu, da fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka. Podjetje si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog ali brez predhodnega opozorila.

PRITOŽBE
Podjetje 2NORTH d.o.o., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov tudi na področju zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podjetjem 2NORTH d.o.o. lahko poveže po elektronski pošti na info@north-star.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.